Leveringsinformatie gebaseerd op actuele ontwikkelingen
Laatste update: 22.12.2020

Beste foodspring-familie, we houden de situatie rond de verspreiding van Covid-19 natuurlijk nauwlettend in de gaten en nemen alle maatregelen om de veiligheid van onze gemeenschap te waarborgen. In onze warenhuizen hebben we de gezondheids- en hygiënevoorschriften aangescherpt om werknemers te beschermen en zo het risico op infectie te minimaliseren.

Hierdoor kunnen wij garanderen dat u uw bestelling blijft ontvangen. In individuele gevallen kan er sprake zijn van vertragingen bij de levering van 1-3 werkdagen vanwege onze strengere hygiënevoorschriften. We vragen voor uw begrip en doen onze uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden.

FAQ

Zijn er vertragingen in de leveringen?

Bpost, onze bezorgpartner in België, heeft ons op de hoogte gesteld van grootse beperkingen in het Belgische parcel netwerk vanwege de COVID 19 pandemie. Bpost werkt momenteel met maximale mankracht en heeft beperkingen opgelegd aan het volume pakketen dat ze aanemen. Daarom kan het voorkomen dat er vertragingen in de levertijden zijn.

Welke voorzorgsmaatregelen zijn er in de distributiecentra genomen?

Wij behandelen uw pakketten altijd met zorg. Om ervoor te zorgen dat alles zo veilig mogelijk is, hebben we extra veiligheidsmaatregelen toegevoegd aan onze distributiecentra. We reinigen vaker en hebben nieuwe veiligheidsmaatregelen ingevoerd voor onze werknemers. Alle werknemers moeten nu minimaal 1,5 meter afstand van elkaar houden en handdesinfectant is altijd beschikbaar.